Blue Traxx Forum banner
621 - 640 of 651 Posts
Mam yfz z 2004 roku, działa za bogato, obecnie jest tam dysza główna 172 z pilotem 42, używam slip-on biggun z pokrywą skrzynki powietrznej na górze, ale z zainstalowanymi otworami wentylacyjnymi. Dostaję dużo strzałów z powrotem, a gdy przepustnica jest stuknięta i puszczona, wyrzuca płomień o długości około 20 cm. Jestem na wysokości 853 stóp nad poziomem morza. Co powinienem zmienić w moim odrzutowcu?
Z mojego osobistego doświadczenia - jeśli możesz zdjąć pokrywę skrzynki powietrznej. Masz śrubę paliwową z rynku wtórnego
 
mam yfz z 2004 roku, działa za bogato, obecnie jest tam dysza główna 172 z dyszą pilotującą 42, używam slip-on biggun z pokrywą skrzynki powietrznej, ale z zainstalowanymi otworami wentylacyjnymi. dostaję dużo strzałów z powrotem i kiedy przepustnica jest stuknięta i puszczona, wyrzuca płomień o długości około 8 cali. jestem na wysokości 853 stóp nad poziomem morza. co powinienem zmienić w moim odrzutowcu?
Z mojego osobistego doświadczenia - jeśli możesz zdjąć pokrywę skrzynki powietrznej. Masz śrubę paliwową z rynku wtórnego
zdemontowałem pokrywę i zrobiło to ogromną różnicę, wykręciłem śrubę powietrzno-paliwową o półtora obrotu od miejsca, w którym była i wydaje się być o wiele lepiej, ale nadal mam trochę strzałów z powrotem
 
Mam YFZ z 2005 roku i niedawno przeprowadziłem się z Luizjany, gdzie wysokość wynosiła 82 stopy nad poziomem morza, do Michigan, gdzie wynosi 615 stóp nad poziomem morza. Jeśli to możliwe, chciałbym otrzymać specyfikacje z i bez pokrywy odpowietrzającej, a także z i bez modyfikacji wałka rozrządu do ponownego ustawienia dysz. Mam tłumik slip-on RS-2 yoshi i zastanawiam się również, czy zestaw do ponownego ustawiania dysz GYTR jest wart swojej ceny, czy powinienem kupić coś innego, co lepiej pasuje do tłumika yoshi. Przepraszam, jeśli w jednym poście jest tak wiele pytań, ale przeprowadziłem wiele badań i wydają się one ze sobą łączyć.
 
Właśnie odbudowałem silnik mojego przyjaciela po tym, jak uszkodził 3 zawory i mam problem z odpowiednim ustawieniem dysz. Ma on na nim wydech FMF (uważam, że to tytanowy 4) a specyfikacje, które FMF powiedział mi przez telefon to: 165M 42P 2 obroty na śrubie FM i 3 klips w dół. Właśnie wyczyściłem cały gaźnik po raz 3 i ustawiłem wszystko zgodnie z powyższymi specyfikacjami, a motocykl działa tylko z włączonym ssaniem. Zgaduję, że to dlatego, że bez ssania nie dostaje wystarczającej ilości paliwa. Czy uważacie, że jeśli zastosuję te ustawienia "YFZ wpipe and lid on: 168m 45p #5 lub #6 klips powinien być bardzo blisko" z pierwszego postu, powinienem być w porządku? Chcę to zrobić dobrze, ponieważ myślę, że silnik wybuchł z powodu nieprawidłowego ustawienia dysz. Miał go ustawionego bardzo ubogo, co powodowało, że zawory nagrzewały się za bardzo i z czasem pękały. Nie chcę, żeby to się powtórzyło i jak dotąd nie miałem szczęścia z ustawieniem dysz w tym czymś, więc potrzebuję pomocy. Spróbuję nowego ustawienia jutro i zobaczę, czy to pomoże, ale jeśli ktoś zna lepsze ustawienia, proszę o informację. Pozbyłem się również przełącznika gaźnika i nadal muszę wyregulować TPS po tym, jak rozebrałem wszystko, aby namoczyć na noc, ale instrukcja Yamahy określa, że należy to zrobić na końcu po wszystkim, więc nie jestem pewien, czy powinienem ustawić to na jakieś ustawienia podstawowe przed dalszą regulacją. Jeszcze jedna rzecz, której nie jestem pewien, kiedy mówimy o pozycji klipsa na iglicy, czy liczy się rowki od góry czy od dołu? Z góry dziękuję. To jest na 07 działającym na poziomie morza.
 
Spróbuj 170m, 48p, 3. i 1,5 obrotu, sprawdź również, czy nie ma wycieków powietrza, brzmi jakby zasysał powietrze.
 
Hej wszystkim, jestem nowy na tej stronie i liczyłem na trochę wglądu w kwestii dysz. Kupiłem 08 yfz i ma problemy z gaźnikiem. Obecnie używam 168m, 45p, iglica w 3. klipsie od góry, śruba a/f 2 obroty na zewnątrz i jestem na poziomie morza.

Zrobiłem mod z opaską zaciskową,
mod wałka rozrządu
filtr k&n, bez pokrywy
i... czarny slip on, bez nazwy, ale to nie jest oryginał.

Wydaje się, że dobrze pracuje na zimno, ale po rozgrzaniu najpierw trochę się dławi, a potem działa całkiem dobrze do pełnego otwarcia przepustnicy. Myślałem o obniżeniu dyszy P do 42, ponieważ lepiej pracuje na zimno. Jakieś pomysły? Dzięki!
 
2006 yfz 450

Mam 2006 yfz 450 z modyfikacją wałka rozrządu, zdjętą pokrywą skrzynki powietrznej i rurą Big Gun. Kupiłem zestaw dysz JD i założyłem dyszę 45 i główną 175 z niebieską igłą na 3. zacisku. Jestem na wysokości około 650 stóp nad poziomem morza. Występowały strzały w wydech i płomienie, gdy zwalniałem z połowy przepustnicy, więc przesunąłem zacisk całkowicie na dół i nie gasł od biegu jałowego do 1/4 przepustnicy i nie strzelał po puszczeniu pełnej przepustnicy, ale strzelał po puszczeniu połowy przepustnicy, więc myślałem o użyciu dyszy głównej 170 i wyregulowaniu zacisku, ale złamałem dyszę, zbyt mocno ją dokręcając podczas instalacji. Zastanawiam się tylko, czy użycie dyszy 170 rozwiąże mój problem i czy powinienem spróbować kupić tylko dyszę 170 od JD bez kupowania całego zestawu, czy też mam inne problemy. Dzięki za wszelką pomoc.
 
Mam yfz 450 z 2006 roku z modyfikacją wałka rozrządu, zdjętą pokrywą skrzynki powietrznej i rurą Big Gun. Kupiłem zestaw dysz JD i założyłem dyszę 45 i główną 175 z niebieską igłą na 3. zaczepie. Jestem na wysokości około 650 stóp nad poziomem morza. Występowały strzały w wydech i płomienie, gdy puszczałem gaz do połowy, więc przesunąłem zaczep całkowicie na dół i nie gasł od biegu jałowego do 1/4 przepustnicy i nie było strzałów po puszczeniu gazu do końca, ale występowały strzały przy puszczaniu gazu do połowy, więc myślałem o użyciu dyszy głównej 170 i wyregulowaniu zaczepu, ale zepsułem dyszę, dokręcając ją zbyt mocno podczas instalacji. Zastanawiam się tylko, czy użycie dyszy 170 rozwiąże mój problem i czy powinienem spróbować kupić tylko dyszę 170 od JD bez kupowania całego zestawu, czy też mam inne problemy. Dzięki za wszelką pomoc.
Wygląda na to, że niezbyt wielu ludzi nadal zwraca uwagę na ten wątek, ale pomogę ci z tym, co wiem. Wygląda na to, że masz zbyt bogatą mieszankę. Płomienie są zwykle spowodowane niespalonym paliwem w wydechu. Polecam zacząć od dyszy głównej 168, igły na 3. lub 4. zaczepie od dołu i dyszy wolnych obrotów 45. śruba paliwowa 2 obroty na zewnątrz. Czy zrobiłeś modyfikację opaską zaciskową? Czy uruchamia się również bez ssania?
 
Wczoraj się z tym bawiłem i całkiem dobrze to wyregulowałem. Zostawiłem 175, ale klips iglicy jest na 5. od dołu i potrzebuje ssania na zimno, ale odpala od razu. Ale trochę ciężej odpala na ciepło. Wszędzie, gdzie czytam, pisze, że to oznaka zbyt bogatej mieszanki, co mi odpowiada. Nie jestem pewien, na czym polega modyfikacja opaską zaciskową.
 
Modyfikacja Google zip tie, to dość proste i leczy niektóre problemy z dołu. Jesteś trochę bogaty, ale lepiej być dzisiaj niż zbyt głodnym! O ile nadal dobrze chodzi na gorąco. I iglica i główna dysza krzyżują się. Więc twoja iglica jest super uboga, a twoja główna dysza jest dość tłusta, więc równowaga. Jeszcze nie wpadłem na to, żeby upuścić jeden na mój pilot.
 
Dopiero kilka tygodni temu kupiłem 05 yfz 450 i zasadniczo zbudowałem go od podstaw. Byłoby idealnie, gdybym mógł tylko odpowiednio wyregulować gaźnik. Nie pracuje na biegu jałowym i trzeba utrzymywać go na wyższych niż normalne obrotach, aby ruszyć, w przeciwnym razie zgaśnie i zgaśnie, ale wydaje się, że działa dobrze na wysokich obrotach i czasami strzela z wydechu. Myślę, że pracuje zbyt ubogo. Moja dysza główna to w tej chwili 150, a iglica Moose jest na 5. klipsie, ale nie jestem pewien, jaka jest moja dysza wolnych obrotów. Wysokość tutaj to około 350 stóp. Mój motocykl ma portowaną i polerowaną głowicę, dolot i Lexx slip on. Jeśli ktoś może mi pomóc lub przynajmniej dać mi coś, od czego mógłbym zacząć, byłbym wdzięczny. Jestem gotowy jeździć na tym!
 
OK, mam YFZ z 2006 roku, która potrzebuje pomocy w kwestii dysz. Ma zestaw big bore 478, zrobiłem modyfikację tłumika. Modyfikacja opaski zaciskowej. Mam wsuwany tłumik yoshi i filtr wyścigowy vortex bez pokrywy. Jakieś pomysły, od czego powinienem zacząć?
 
Dopiero co dostałem 05 yfz 450 kilka tygodni temu i zasadniczo zbudowałem go od podstaw. Byłoby idealnie, gdybym mógł tylko odpowiednio ustawić gaźnik. Nie pracuje na biegu jałowym i trzeba utrzymywać go na wyższych niż normalne obrotach, aby ruszyć, w przeciwnym razie zgaśnie i zgaśnie, ale wydaje się, że działa dobrze na wysokich obrotach i czasami strzela z wydechu. Myślę, że pracuje zbyt ubogo. Mój główny dysza to w tej chwili 150, a iglica łosia jest na 5. zaczepie, ale nie jestem pewien, jaki jest mój pilot. Wysokość tutaj to około 350 stóp. Mój motocykl ma portowaną i polerowaną głowicę, wlot i wsuwany Lexx. Jeśli ktoś może mi pomóc lub przynajmniej dać mi coś, od czego mógłbym zacząć, byłbym wdzięczny. Jestem gotowy jeździć na tym!
Spróbuj 168-170 główny, 45 pilot, iglica 3. zaczep i śruba około 1 1/2 obrotu.
 
OK Potrzebuję pomocy w ustawieniu dysz do YFZ z 2006 roku. Ma zestaw big bore 478, zrobiłem modyfikację tłumika. Modyfikacja trytytką. Mam wsuwany tłumik yoshi i filtr wyścigowy vortex bez pokrywy. Jakieś pomysły, od czego zacząć?
Prawdopodobnie w tym samym zakresie co to, co zamieściłem u niego, może trochę większy na dyszy głównej, 172.
 
Wysokość 900-1100 stóp
Pogoda 0-10 stopni (35-45 Fahrenheita)
Pokrywa wlotu K&N założona
Wydech Slip on GGB
Dysza główna 165
Dysza wolnych obrotów 45
NCVQ 4. klips
Śruby mieszanki nie dotykałem

Trochę przerywa w średnim zakresie obrotów, czy powinienem wyregulować śrubę mieszanki, czy zmienić iglicę na 3. klips?

Temperatury będą nadal spadać, jestem w Ontario, Kanada.
 
Mam 05 yfz450 z rurą drd i dolotem zimnego powietrza. Quad był w Idaho. Zamieniłem swojego quada na tego. Mieszkam w Michigan i jest tu teraz około 50-70 stopni, nie jestem pewien jaka jest różnica wysokości. Nie wiem jak go przeregulować ani co zrobić. To znaczy, mogę zmienić dysze, ale nie wiem czy iść w górę czy w dół. Dysze, które są w nim teraz to główna 165 i pilot 50. Działa tylko na ssaniu i strzela. Czy ktoś może pomóc?
 
Właśnie zbudowałem swój ATV i potrzebuję pomocy w ponownym dyszowaniu mojego YFZ. Ma hot camy Stage 2, tłok CP 12,5 kompresji, Big bore 478cc, pełny wydech Fat boy na wysokości 2200 stóp. Jakieś sugestie?
 
Mam 05 z pełnym wydechem, dolotem pro flow i filtrem uni bez pokrywy, głowica jest portowana z gorącymi wałkami rozrządu, używam iglicy oc-emr, 3 klipsy od dołu, 45 pilot i 182 główny i uwielbiam to
 
621 - 640 of 651 Posts