Nasz własny "edge" skompilował ten wspaniały mały przewodnik po dyszach dla wszystkich, którzy mają problemy lub potrzebują punktu wyjścia przed próbą ponownego dyszowania gaźnika FCR w YFZ450. Dzięki, świetnie! :tup:
To dość podstawowy zarys dyszowania w YFZ450. Ustawienia te dotyczą poziomu morza, jeśli jesteś gdzieś od 1500 stóp do poziomu morza, te ustawienia powinny być bardzo bliskie. Wszystko powyżej 1500 stóp powinno odpowiednio zubożać ustawienia. Ponadto, jako dobra regulacja, należy podnieść obroty biegu jałowego o około 10 kroków na pokrętle. Dealerzy ustawiają obroty biegu jałowego zbyt nisko i to jest duża przyczyna gaśnięcia tych rzeczy.
Fabryczny YFZ z salonu: 158 główna 42 wolna #3 klips na iglicy 2 obroty mieszanki
Fabryczny YFZ z bardzo potrzebnym ponownym dyszowaniem: 168 m 45p #4 klips 2 obroty dojrzałe
YFZ w/o/baffle out to samo co powyżej
YFZ w/o/baffle out i pokrywa zdjęta: #5 lub #6 klips te same ustawienia co powyżej.
YFZ wytrzyj i załóż pokrywę 168m 45p #5 lub #6 klips powinien być bardzo blisko
Teraz, dla tego następnego zestawu dysz, będziesz musiał kupić albo zestaw dysz James Dean (www.jdjetting.com), albo zestaw dysz GYTR od lokalnego dealera.
YFZ w/rura i pokrywa zdjęta iglica GYTR #4 klips 168m 45p 2,5 obrotu śruby mieszanki.
YFZ w/rura i pokrywa zdjęta niebieska iglica JD #3 168m 45p 2,5 obrotu śruby mieszanki.
Powyższe ustawienia są nieco bogate, ale ten silnik pragnie ton paliwa i ton powietrza, aby wytworzyć dużą moc. Nie udało mi się jeszcze zabrudzić świecy zapłonowej, używając ustawień JD Jetting w moim YFZ z rurą Sparks i wałkiem rozrządu wydechu YZ. Ponadto, wszystkie rury przeznaczone dla YFZ będą bardzo zbliżone pod względem dyszowania, więc to FAQ powinno doprowadzić Cię bardzo blisko. Jeszcze raz, te ustawienia nie mogą być pewne w każdym przypadku, ale są to BARDZO bliskie wytyczne, których możesz użyć, aby Twój YFZ450 działał tak, jak powinien. Mam nadzieję, że pomoże to pozbyć się niektórych postów o dyszach, które widzimy każdego dnia. Jeśli masz jakieś pytania dotyczące tego, jak zmienić dyszowanie, aby je dokładnie dopasować, zadaj pytania tutaj, abyśmy wszyscy mogli uczyć się na Twoich testach.
To dość podstawowy zarys dyszowania w YFZ450. Ustawienia te dotyczą poziomu morza, jeśli jesteś gdzieś od 1500 stóp do poziomu morza, te ustawienia powinny być bardzo bliskie. Wszystko powyżej 1500 stóp powinno odpowiednio zubożać ustawienia. Ponadto, jako dobra regulacja, należy podnieść obroty biegu jałowego o około 10 kroków na pokrętle. Dealerzy ustawiają obroty biegu jałowego zbyt nisko i to jest duża przyczyna gaśnięcia tych rzeczy.
Fabryczny YFZ z salonu: 158 główna 42 wolna #3 klips na iglicy 2 obroty mieszanki
Fabryczny YFZ z bardzo potrzebnym ponownym dyszowaniem: 168 m 45p #4 klips 2 obroty dojrzałe
YFZ w/o/baffle out to samo co powyżej
YFZ w/o/baffle out i pokrywa zdjęta: #5 lub #6 klips te same ustawienia co powyżej.
YFZ wytrzyj i załóż pokrywę 168m 45p #5 lub #6 klips powinien być bardzo blisko
Teraz, dla tego następnego zestawu dysz, będziesz musiał kupić albo zestaw dysz James Dean (www.jdjetting.com), albo zestaw dysz GYTR od lokalnego dealera.
YFZ w/rura i pokrywa zdjęta iglica GYTR #4 klips 168m 45p 2,5 obrotu śruby mieszanki.
YFZ w/rura i pokrywa zdjęta niebieska iglica JD #3 168m 45p 2,5 obrotu śruby mieszanki.
Powyższe ustawienia są nieco bogate, ale ten silnik pragnie ton paliwa i ton powietrza, aby wytworzyć dużą moc. Nie udało mi się jeszcze zabrudzić świecy zapłonowej, używając ustawień JD Jetting w moim YFZ z rurą Sparks i wałkiem rozrządu wydechu YZ. Ponadto, wszystkie rury przeznaczone dla YFZ będą bardzo zbliżone pod względem dyszowania, więc to FAQ powinno doprowadzić Cię bardzo blisko. Jeszcze raz, te ustawienia nie mogą być pewne w każdym przypadku, ale są to BARDZO bliskie wytyczne, których możesz użyć, aby Twój YFZ450 działał tak, jak powinien. Mam nadzieję, że pomoże to pozbyć się niektórych postów o dyszach, które widzimy każdego dnia. Jeśli masz jakieś pytania dotyczące tego, jak zmienić dyszowanie, aby je dokładnie dopasować, zadaj pytania tutaj, abyśmy wszyscy mogli uczyć się na Twoich testach.
