Blue Traxx Forum banner
601 - 620 of 651 Posts
yfz450

Mam ten problem z yfz450, wszystko jest w nim oryginalne, ale jedyne co założyłem na motocykl to filtr ESR i wyjąłem oryginalną skrzynię powietrzną. Mam oryginalny wydech, ale motocykl chodzi do kitu.. Czy muszę go ponownie wyregulować? Albo co mogę zrobić, żeby naprawić problem? Dziękuję.!:shrug:
 
08 450 z cylindrem 478 działa big bore, pełne zawory wyścigowe, pełna rura T4 PC, wał korbowy i korbowód hot rods w rozmiarze oem, hotcams stage 2, pokrywa air boxa zdjęta, śruba powietrza msr, pompa wody hi flo, programowalny ecm dina fs, działa jak zwierzę. Tak jak mam to teraz, nie mogę powiedzieć na pewno, bo to było 2 lata temu, kiedy to zbudowałem, ale planuję wkrótce wyczyścić gaźniki, zanim założę zestaw gąsienic i nart TJD na zimę, więc wtedy ponownie opublikuję, co teraz w nim mam, wiem, że główna dysza jest jedną z największych, jakie można dostać do tych gaźników... Pamiętam to. Wszelkie uwagi na temat tego, gdzie naprawdę powinienem ustawić dysze tego potwora, byłyby wspaniałe, jak powiedziałem, działa jak zwierzę i nie ma martwych punktów i działa idealnie, jak byś to ustawił?? Chcę tylko zobaczyć, co zrobiłby ktoś inny. Dzięki!
Ktoś ma jakieś pomysły?
 
Mam YFZ 450 2008, pokrywa założona, wydech Big Gun slip on, dysza główna 160, dysza wolnych obrotów 42, śruba mieszanki 2. Wygląda na to, że motocykl pracuje na zbyt bogatej mieszance, ponieważ moja świeca zapłonowa jest czarna.
Czy powinienem przejść na dyszę główną 158?
Jestem również 6,6 stopy poniżej poziomu morza.

Kiedy jadę spokojnie, gaśnie przy 2100 obr./min, ale jeśli dodam gazu, wszystko jest w porządku.
Jest za bogato, prawda?
 
06 yfz

Mam YFZ 450 z 2006 roku, nie mogę tego cholerstwa uruchomić, żeby uratować mi życie. Ostatnio pękł mi tłok o wysokiej kompresji i właśnie założyłem zestaw big bore cylinder works. Zastanawiam się, jaka byłaby wasza opinia na temat tego, jak go wyregulować. Jest to otwór +3 mm 478 cm3 z tłokiem Vertex. Nie jestem pewien, jaki jest stopień sprężania. Mam wsuwany Yoshi i filtr Vortex z pokrywą. Kiedy kupiłem motocykl, był bardzo wysoko ustawiony. Ma dyszę główną 192, dyszę wolnych obrotów 58 i 4. klips na igle. Wydaje mi się to naprawdę dużo. I działa jak gówno.

Dzięki

+3 mm 478 cm3 big bore
filtr wierzchołkowy
wieczko włączone
wsuwany yoshi
 
Mam yfz 450 z 2006 roku, nie mogę tego uruchomić, żeby uratować mi życie. Pękł mi tłok o wysokiej kompresji i właśnie założyłem zestaw big bore cylinder works. Zastanawiałem się, jaka byłaby twoja opinia na temat tego, jak go ustawić. Jest to otwór +3 mm 478 cm3 z tłokiem vertex. Nie jestem pewien, jaki jest stopień sprężania. Mam yoshi slip on i filtr vortex z założoną pokrywą. Kiedy kupiłem motocykl, był bardzo wysoko ustawiony. Ma główny 192, pilot 58 i 4. klips na igle. Wydaje mi się to naprawdę wysokie i działa jak gówno. Dzięki

+3 mm 478 cm3 big bore
filtr vertex
założona pokrywa
yoshi slip on
W oparciu o twoją wysokość 2000 stóp, musisz zacząć od głównego 180, pilota 48 i klipsa na 3. od góry, aby zacząć. Przejedź się nim i zobacz, jak to działa.
 
Używam dyszy głównej 170, iglica na pierwszym klipsie. Wydaje się, że działa nieco ubogo. Jeśli obniżę główną dyszę do 168 i iglicę do drugiego lub trzeciego klipsa, myślisz, że to pomoże? Dzięki
Potrzebuję więcej informacji, muszę wiedzieć, jakie masz modyfikacje, na jakiej wysokości jeździsz, jaką dyszę wolnych obrotów masz w niej?
 
06 YFZ450

Mam 06 YFZ450, kupiłem tłumik HMF performance slipon. Kupiłem również zestaw dysz HMF. Jakich dysz powinienem użyć?
W okolicach Phoenix. Bez innych modyfikacji, airbox włączony.
HMF zaleca 170 głównych i 48 wolnych obrotów.
Jakie jest Twoje zdanie?
 
Dysza 48 jest prawdopodobnie za duża, ale 170 jest w sam raz. Być może trzeba będzie również wykręcić śrubę paliwa o około 1/4 obrotu.
 
08 450 z 478-cylindrowym silnikiem działa big bore, pełne zawory wyścigowe, pełna rura T4 PC, wał korbowy i korbowód hot rods w rozmiarze oem, hotcams stage 2, pokrywa airboxa zdjęta, śruba powietrza msr, pompa wody hi flo, programowalny ecm dina fs, działa jak zwierzę. Tak jak mam to teraz, nie mogę tego powiedzieć z pewnością, ponieważ było to 2 lata temu, kiedy to zbudowałem, ale planuję wkrótce wyczyścić gaźniki, zanim założę zestaw gąsienic i nart TJD na zimę, więc wtedy ponownie opublikuję to, co mam teraz, wiem, że główna dysza jest jedną z największych, jakie można dostać do tych gaźników... Pamiętam to. Wszelkie uwagi na temat tego, gdzie naprawdę powinienem ustawić dysze tego potwora, byłyby wspaniałe, jak powiedziałem, działa jak zwierzę i nie ma martwych punktów i pracuje idealnie, jak byś to ustawił?? Chcę tylko zobaczyć, co zrobiłby ktoś inny. Dzięki!
:shrug:Ok, zdjąłem gaźnik i wyczyściłem go, sprawdziłem dysze i mam.
Główna dysza to 210, 45 pilot, 2 klips, powietrze to 2 i 1/4 obrotu. Działała świetnie, zanim wyczyściłem gaźnik i dodałem R&D power blow i przyspieszacz pompy, teraz mogę tylko doprowadzić ją do stanu idealnego, ale po prostu gaśnie, jeśli ją wcisnę. Dysza upustowa pompy przyspieszacza jest ustawiona na standardowy rozmiar dyszy upustowej. Czy ktoś próbował tych dwóch produktów? ? Jeśli tak, to jak zmieniło to twoje dysze? Jak powiedziałem, działała świetnie, zanim wyczyściłem gaźnik i dodałem power blow i przyspieszacz pompy. Teraz nie mogę tego rozgryźć, bawiłem się tym od czasu do czasu przez kilka tygodni w wolnym czasie, ale jak dotąd bez powodzenia. Wszelka pomoc byłaby wspaniała i z góry dziękuję!!! Garth:shrug:
 
Potrzebuję pomocy
kupiłem właśnie 04 yfz 450. Jest powiększony o .20, ma pełny wydech hmf, otwarty filtr powietrza k&n. Ma w nim dyszę stop. Słychać kompresję i prawie odpala, ale wiem, że wymaga ponownego ustawienia dysz. Po prostu nie wiem, jakiego rozmiaru dyszy potrzebuję. Czy ktoś uważa, że może pomóc??
 
Mam YFZ450 z 07 roku, pełny wydech Two Brothers, brak pokrywy filtra powietrza. Gaśnie, gdy dodaję gazu. Ma iglicę 45/68, 3. klips od dołu, wysokość 650 stóp. Czy powinienem spróbować sztuczki z opaską zaciskową? Jutro jadę na przejażdżkę, potrzebuję pomocy.
 
Mam yfz 2007 z FCI, bez air box, Full Jardine RT99, cammod, zip tie mod. Jak powinienem ustawić dysze na około 1800-2000 stóp (Vegas, temperatury około 90)? Moje obecne ustawienia dysz to 170m, 45p, 35 Leak, iglica NDSR 3. klips, śruba AF 2 obroty na zewnątrz. Kiedy trzymam go na HT w miejscu, trochę się potyka/przerywa i nie jest tak płynny, a także kiedy wbijam przepustnicę do HT i szybko puszczam, dostaję strzał i czasami strzela, gdy szybko wbijam przepustnicę do HT. Czy jestem za ubogi na pilocie? Za ubogi na iglicy? Uruchamia się i pracuje na biegu jałowym całkiem dobrze i jest płynny na biegu jałowym. Czy powinienem spróbować 48p i 4 klipsa?
 
Właśnie kupiłem 04 yfz 450. Jest przewiercony o .20, ma pełny wydech hmf, otwarty filtr powietrza k&n. Ma w nim dyszę stop. Słychać kompresję i prawie odpala, ale wiem, że trzeba go ponownie wyregulować. Po prostu nie wiem, jakiego rozmiaru dyszy potrzebuję. Czy ktoś uważa, że może pomóc??
Zamieść informacje o tym, co jest w nim obecnie, a na pewno ktoś pomoże. Zamieść również informacje o wysokości, na której się znajdujesz, i zakresie temperatur.
 
Cześć, jestem nowy na tej stronie i nowy w pracy nad gaźnikami w YFZs. Mam 04 i mam kilka pytań: Gdzie znajduje się dysza wolnych obrotów? Gdzie można dostać się do iglicy, aby wyregulować położenie klipsa? Mam gaźnik luźny i mogę dostać się do dyszy głównej pod nakrętką 17 mm, potrzebuję tylko pomocy w sprawie dyszy wolnych obrotów i iglicy, wszelka pomoc będzie bardzo mile widziana.
 
Pomoc z dyszami

Mój kumpel ma seryjny model Yfz 450 z 2008 roku. W ten weekend zakładamy na niego pełny układ wydechowy Big Gun Evo i zdejmujemy pokrywę. Czy ktoś może polecić ustawienia dysz, żebym nie musiał kupować całego zestawu? Jeździmy na wysokości 1000 stóp. Dzięki Trent
 
04 YFZ 450

Cześć, przeszukałem tę stronę i mam dobre pojęcie, od czego zacząć. Ale chciałem zapytać, co o tym myślisz. Jestem trzecim właścicielem YFZ450. Powiedziano mi, że pierwszy właściciel założył wałek rozrządu i wydech HMF, drugi właściciel nie był zorientowany mechanicznie, więc nie pytał dużo o motocykl, ale ma naklejki Boyesen i Wiseco. Jestem w Hillsboro, jeździłbym na poziomie morza i może do Browns (około 1500 stóp). Strzela mocno na obrotach i ma problem z ciałem. Jakie dysze główne i wolne obroty Twoim zdaniem powinienem wypróbować? Czy muszę zmienić dyszę upustową? Dzięki
 
2004 yfz za bogaty

mam yfz z 2004 roku, działa za bogato, obecnie jest tam dysza główna 172 z dyszą wolnych obrotów 42, używam wydechu biggun slip-on z pokrywą puszki filtra powietrza, ale z zainstalowanymi otworami wentylacyjnymi. Mam dużo strzałów w wydech i gdy przepustnica jest stuknięta i puszczona, wyrzuca płomień o długości około 20 cm. Jestem na wysokości 260 m n.p.m. Co powinienem zmienić w ustawieniach dysz?
 
601 - 620 of 651 Posts